Sunday, November 1, 2009

In randul 4 banca de la geam...



Bogdan a fost colegul meu in clasele V - VIII, nu statea el in radul 4 dar statea in radul 3 si era banca de la geam.

Nu demult timp vorbeam cu un prieten comun si il intrebam ce mai face Bogdan, ca nu l-am mai vazut pe internet de ceva vreme.

Si uite asa am aflat ca Bogdan era la spital si ca e internat doar provizoriu, caci de fapt el trebuie sa mearga in Germania. Am ramas socata.

Am aflat numarul de telefon si l-am sunat direct. Era adevarat. Crezusem dar parca tot nu vruiam sa "cred".

Partea care este cea mai dificila este ca are nevoie de o gramada de bani.
A facut un blog, a pus cateva conturi, a vorbit cu cunostintele lui si cunostintele lui cu alte cunostinte, dar uite ca banutii nu se prea strang.

CRIZA ASTA... BAT-O VINA!!!

Cu bunavointa altor persoane Bogdan o sa ajunga la TV sa isi spuna poveste, in oraseulul nostru natal o sa fie un spectacol de binefacere.
Sa speram ca Bogdanel o sa stranga banutii caci oricum trebuie sa o faca cat mai rapid.

Am aici si blogul lui cu toate detaliile necesare in caz ca, tu.... cititorule... vrei sa-l ajuti pe colegul meu din banca a III a randul de la geam.

Sa ii dam o sansa...e baiat fain...

No comments:

Post a Comment