Sunday, August 23, 2009

Prima mea masinuta

Dodge Neon, masina americana, manuala si nu automata, rosie, cu doua usi a fost masina mea. Si zic "a fost", pentru ca nu demult timp am vandut-o, aproximativ 20 de minute. Nu imi vine sa cred. Am cumparat-o acum 2 ani de la un cuplu european, am petrecut mult timp in masinuta mea draga. Prima mea masina, prima mea iubire. Cum oare putem sa ne atasam asa de tare de ceva ce nu are suflet? Habar nu am in momentul asta sau nu vreau sa ma gandesc. Doare. Aproape ca am plans...

2 comments:

  1. Stiu cum e, nu esti singura care a plans cand a vandut prima ei masinuta...

    ReplyDelete
  2. Ei cum?Uite asa...pur si simplu!
    Mai stii cand a vandut tata oltcitul...cat am plans? :)) Aveam a doua zi lucrare de control la geografie,n-am invatat nimic.M-am ridicat in picioare la ora si m-am scuzat ca am avut o "problema de familie" si nu m-am pregatit.Proful a amanat testul in ziua aceea.
    Am fost "bolnava"zilele alea,ma atasasem f.mult de ea.Treceam pe langa BankCoop si ma uitam cu jind la ea...noul proprietar ii schimbase si culoarea,il mai intrebam din cand in cand:"cum merge?"Era f. multumit.
    Asta e!O sa-ti iei alta.

    ReplyDelete